VÄRLDENS BÄSTA DANSPARTNER!


I love to dance with you!


<3


jag lever för dans, thats it!

dom andra småsakerna jag köpte på stan idag :)


Hello snyggisar!
jag orkar inte skriva om skolan idag för det är så tråkigt att höra om så vi går
rakt på sak (y.
Jag åkte in till stan och mötte upp sofie, ily!
Vi skulle leta på kläder som vi ska tävla i på danstävlingen den 26:e, fan vad jag längtar!
Vi gick typ överallt men sen hitta vi en tygaffär och en tjej som jobbade där hjälpte oss att mäta osv.
Tyget är grymt snyggt och vi är sjukt nöjda med hur våra dräkter kommer se ut.
Hoppas bara vi kan sy dom bra också :)
Efter vi hade köpt allt vi behövde så hitta jag lite andra saker, dom på bilden ovanför.
Sen mötte jag upp bby som kom in till stan, vi pratade lite och senare gick vi 3 till dansskolan.
Jag och Sofie hade ju bokat salen kl 17:00 sååååå skönt att man kan få boka en hel sal för sig själv!
Träningen gick kanon och vi är så taggade inför tävlingen nu.
Hur som helst efter träningen bjöd bby mig på fika , tack sötnos! :)<3
Sen tog jag bussen hem och han åkte hela vägen hem.
Helgen är också helt fullbokad med skoj, underbart! :)
Nu måste jag slänga mig in i duschen om jag ska hinna se CSI kl 21:00.
Hoppas ni har haft en bra dag, pussis!
/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer känna mig as tjock nu när du tränar varje dag , haha !

och jag skulle till linda på lördag :)<3

2009-09-03 @ 20:50:22
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja om det passaar för dig och så , vi får prata med johan bara :)

och jag måste säga en grej sen :o<3

2009-09-03 @ 21:04:02
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: älskling.

Snyggast.se! <3 vad vig du är då, det visste jag inte :o

2009-09-03 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0