THE LOOK OF TODAY !



En bild på mig hur jag såg ut idag.
Och det ser ut som det står ett J i halsbandet men det är
ett L , Linus älski v.
Träningen idag var super kul med världens bästa tjejer !
Men så svettig har jag inte varit på länge :p
När jag kom hem gjorde jag varma mackor,duschade och nu sitter jag
här.
Ska sova snart är jätte trött.
Imorgon är det en skön dag i skolan och jag drar direkt in till stan
på massage, skönt!
Sen måste jag bara hitta praoplats! ;o
Så vi får se hur det går med det imorgon, puss!
/ M

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag har ett likadant halsband som det står S på,haha:)

2009-09-23 @ 23:54:02
URL: http://a
Postat av: älskling.

lycka till darling :) <3

2009-09-24 @ 12:03:45
Postat av: älskling.

Snyggast ! :)<3

2009-09-24 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0