SPRUTA,SHOPPING,MÄSSA!


svart linne, från gina.


vanlig vit topp (alltid bra att ha)
också ifrån gina.


Så himla snygg halsband, från I am.
Köpte en ring där ifrån med, men den kom inte med
i påsen hem ;s lite sur vart jag.


Hej igen!
Nu har jag varit i stan på alla grejer jag skulle.
Sprutan gjorde mycket ondare än den första den känns fortfarande
helt förlamad, men det går väl över under natten.
Sen efter sprutan vart det lite shopping som ni ser.
Sen till gymnasiemässan, alla var super trevliga!
Mycket bra att gå på om man inte riktigt vet vad man vill gå.
Nu är jag hemma och jag måste verkligen sätta igång med engelskan
prov på fredag !
Hoppas ni har det bra, och becca bli frisk <3
/ M

Kommentarer
Postat av: angie

Sv: bra:)

2009-09-29 @ 19:53:04
Postat av: emelie

fyfan av surt dedär me ringen :s

2009-09-29 @ 20:33:47
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0