onsdag!



Den här dagen har varit fullt upp.
Skolan först, var med på 1 lektion sen kom mamma och hämtade mig
sen in till sjukhuset för att kolla mitt huvud.
Men en sämre doktor får man leta efter, jag hann inte tillbaka till lunchen så
jag och mamma stannade och käkade på vägen, mumsigt! :)
Jag hann vara med lite på spanskan iallafall och sen var det 2 lektioner till.
Efter skolan fick jag vara med min efterlängtade michelle :) <3
Vi gjorde goda mackor och obóy ofc!
(koppen på bilden är min obóy) jag var bara tvungen att ta en bild på den för
kolla, hur söt är inte koppen ? (a'
Jag tog 18:00 bussen hem och nu har jag ätit lite och ska sätta på mig träningskläder för
snart skjusar mamma mig till dansen, hoppas på att det går bra idag :)
Pusssssssssss!
/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0