I WANT THE SAME THING AS YOU


bild ifrån sotten i sommras, och sommar det vill vi ha igen!

men hej på er! :)
skolan gick rätt bra idag, jag fick G på NO-provet som jag verkligen inte trodde,
men glad vart jag iallafall.
Och det märktes i skolan att både jag,emelie & becca var super trötta :)
men nu är det skönt att vara hemma, sitter och tittar på film men vet inte
vad den heter :p
Senare blir det träning 8-9 ikväll orkar inte men måste, bara att hålla ut!
Och jag längtar så himla mycket till helgen, kommer bli bäst! v
Imorgon är det body hill också, får se hur det kommer gå.
Kanske slänger in nånting här vid halv 10 ikväll, om inte får ni en godnatt puss nu!
Pusss! / M







jesse mccartney-it's over.
sorlig låt men hur bra som helst! :)

Kommentarer
Postat av: älskling.

längtar efter helgen ! :)<3

2009-09-16 @ 19:26:59
Postat av: emelie

haha, supertrötta (a)

men imorgon, hoppas ja på att ja tar dig i höjden, haha ;) <3

2009-09-16 @ 19:45:35
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0