HIGHWAY TO THE DANGERZONE!



Hellu!
Igår var det ju söndag och jag hade faktist inget intressant om att skriva om då
förutom att min låtsas pappa Roy kom 3:a i poscherally,grattis till dig! :)
Men idag är det ju måndag och det var en lång skoldag idag.
Efter det följde my baby med mig hem.
Vi käkade lite,titta på film sen åkte vi in till stan för jag skulle träna med Sofie.
Sen tog vi bussen hem, och nu sitter jag här ska snart sova för så här trött
har jag inte varit på länge.
Så ni får ha det såååååååå bra!
Hörs nog imorgonkväll, pussipuss!
/ M

Kommentarer
Postat av: älskling.

Världens finaste ögon har du gumman (: <3

2009-09-15 @ 19:52:18
URL: http://malllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0