GRATTIS SYSTER, JAG ÄLSKAR DIG!


Idag är det din dag,  9 år blir du idag
jag vet att du inte läser det här för du vet inte ens att jag har en blogg
men det känns som jag vill skriva några rader om dig
här och nu


I 9 år nu som du har levt, har jag inte alltid funnits hos dig.
Du bor i Linköping med din mamma & pappa, det känns hemsk
att säga att du inte är min riktiga syster bara för vi inte har
samma mamma.
Men du är verkligen som en riktig för mig, och därför blir jag så
ledsen när du ringer och gråter efter mig, för att jag inte kan komma
till dig, jag bor inte tillräckligt nära.
Jag kommer mer sällan nu och du vet varför, jag förklarade allting.
Men du är fortfarande så liten för att förstå därför känns det som
jag bara lämnar dig där.
Jag vill ju ha dig här hos mig, alltid.
Om nått år kommer jag säkert inte ens komma ner dit längre
för enda skället till att jag åker ner är för att få träffa dig!
Bara dig.
Och idag är det din födelsedag och du är så ledsen för att jag inte
kunde komma, förlåt mig.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, du är allting för mig.
Du är min syster, kommer alltid att vara i mina ögon.
Du är inte likadan som mina andra syskon för dom har jag här jämnt.
Men inte dig...
Du är speciell, du kommer klara det bra även om jag inte kommer
fortsätta åka ner.
Men en sak ska du veta , jag kommer aldrig överge dig aldrig.
Du finns för mycket i mitt hjärta för att jag skulle kunna göra någe
sånt.
Vill inte att du ska tro det heller !
Det är skit jobbigt att bo så långt ifrån dig, för jag vill ju bara träffa dig.
Jag älskar dig min underbara syster !
/ m.



Jag kommer alltid stå vid din sida hela ditt liv.

Kommentarer
Postat av: Malin

fy fan va fint skrivet hjärtat!<3

2009-09-27 @ 21:19:57
URL: http://malllinn.blogg.se/
Postat av: älskling.

fy fan va fint skrivet hjärtat!<3

2009-09-27 @ 21:20:15
URL: http://malllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0