GIVE ME SOME LUCK!


v


Bio :)


Vi kom in till stan gick till fiket inne på krämaren och
fikade lite, gottis!
Sen gick jag och tränade i 1 timme medans älski gick på stan.
Och kl 6, möttes vi utanför bion.
Filmen var jätte kul , den ska ni verkligen se om ni vill skratta :)
Efter filmen stod jag och älski och väntade på bussen
så cyklar det förbi 2 barnturkar och så säger
ena till Linus.
- Wannabe Krilläboy !
Fy fan vad jag skratta, skrattade minst i 5 minuter
till och med busschaffören tittade konstigt på mig.
förlåt älskling om jag skrev ut det här men jag tyckte det var
så himla kul :)!
Nu har jag packat ner allting till tävlingen imorgon, hoppas jag!
Ska upp kl 6 , så om några timmar.
Hoppas verkligen det går bra nu jag är sjukt nervös.
Och jag ska försöka ta så många bilder jag kan :)
Wish me luck!
Puss / M

Kommentarer
Postat av: älskling.

haha är inte ens lik den tönten! :) <3 aja kul va det iaf :D jag älskar dig mest gumman! lycka till imorn <3

2009-09-25 @ 22:45:53
Postat av: emelie

HAHA! xD

yeah, linus goes krilläboy ;D

2009-09-26 @ 19:58:16
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0