TÄVLINGEN VAR BÄST !

Hej på er! :)
Haft en skön helg?
Det har jag, igår var det tävling upp jätte tidigt för att hinna med
bussen med alla andra danser, jag och Sofie satt och försökte köra
dansen till musik hela vägen upp.
När vi kom fram var det make-up på , in marsh , på med dräkten och
ge järnet!
Tyvärr gick inte paren så bra vi som hade tränat så hårt , men
det var nog den roligaste tävlingen jag har varit på ändå!
Sofie, jag skrattar jämnt så fort jag dansar vid din sida , du är så bra!
Sedan var det singel, och det kan jag förstå att det inte gick så bra
eftersom jag inte hade hunnit gjort klart min singeldans.
Skit samma, kul som fan var det ! :)
Här kommer bilder så enjoy! (vissa är dåliga bilder jag vet)


sara, fett taggad kl 07:30.


Frulle på bussen :)


När vi kom fram var det fort som fan på med
sminket.


Och håret :)


Nästan klar :)


Anna & Sara i street, grattis till pricken! :)


Sofie i streetsingel, grattis nu är du i silver !:)


Sen discopar, så jävla kul !:)
Jag vet att jag ser ut som en svap i håret men
whatever.


H J Ä R T A


Sen singel och den här bilden bjuder jag verkligen
på, ser ni skillnad på färg ? ;)


Lunch.


grattis emma, 1:a plats ! :) <3

Mer bilder vart det inte, men Anna kom 2:a i disco
och nu är hon i silver stort grattis gumman!
Hann tyvärr inte ta nån bild på dig :(
Men gud vad kul dag det vart.
Vi kom hem vid 21:50 sen så hämtade
koffe,rikard och baby mig så åkte vi till hjortkvarn.
Vaknade brevid kärlek på morgonen, så mysig morgon!
Vi låg bara och tittade på en film lääänge, sen god frukost
samtidigt som vi såg på reprisen av kändisdjugeln.
Sen åkte jag hem , och då så skulle min klass
9c träffas vid ip för att grilla och spela brännboll.
Det var kul :)
Nu ska jag äta, sen plugga men jag orkar bara inte :(
Ha det bra puss / M 



Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du hade kul hjärtat! :)<3 jag älskar dig mest av allt ! Ja jag ser skillnad på färg du har mer brun utan sol en henne x)<3

2009-09-27 @ 19:46:47
URL: http://malllinn.blogg.se/
Postat av: malin

det ska så älskling istället för malin :p

men min blogg cepar sönder, så nu vet ni det :)

2009-09-27 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0