WE HAVE DREAMED THE SAME DREAM!



Förlåt för att jag inte skrev nånting igår...
Jag och älskling kollade på film sen gick vi till hans moster som fyllde år och var där i några timmar, trevligt.
Sen gick vi hem och gjorde våfflor.
Imorse när jag vaknade var jag super allergisk,näsan bara rann och jag hade jätte svårt att andas.
Så jag tog 12:05 bussen hem , förlåt älskling vilel stanna längre <3
Nu funderar jag på om jag ska följa med mammsen och handla eller om jag bara ska ta det lugnt och se på film.
Borde egentligen öva på singeldansen eftersom det är mindre än 2 veckor kvar till Kalmartävlingen.
Puss / M


2 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: tack gumman!

saknar dig <3

2009-10-26 @ 14:33:16
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0