LINKÖPING MED ÄLSKI OCH SYSTER!


en jättejättejätte gammal bild på mig och honey v

Skolan idag gick kanon, engelska provet gick med jätte bra även
fast jag inte hade pluggat så mycket till det.
Efter skolan kom älsko med bussen vi gick till ica med Wilma och köpte
godis till helgen.
Sen åkte vi till linköping så fort vi kom fram gick vi upp till felicias ridning och
tittade på henne.
Kul att små syrrorna och älski är här på samma gång :)
Efter det åt vi tacos och sen badade jag och linus.
Nu ska vi se på film sen sova tror jag...
Kanske lägger upp en uppdatering imorgon om dagen för imorgon ska vi
ha kalas för felicia sen ska jag och älski ut och äta nånstans ? blir väl pizza
haha... sen efter det bio.
Ha en fin kväll, puss!
/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

du , ring mig när du kommer hem , jag har något oslagbart att berätta -.-

älskar dig gumman , så mycket <3

2009-10-04 @ 00:35:29
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: älskling.

jag älskar dig mest av allt hjärtat! :)<3

2009-10-04 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0