JUST LIKE THAT!


i bussen påväg hem från skolan, ily!


och den här bilden bjussar jag verkligen på, tyckte becca var så söt på bilden :)

Ja nu är jag hemma från skolan, fick sluta tidigare.
Jag ska egentligen plugga eftersom vi har prov imorgon jag orkar inte idag heller
men måste snart... ska bara se andra avenyn först ! :)
Och min bästa mamma fixade praoplats åt mig idag, kunde inte fått någe bättre.
Hotell Clarion får både frukost och lunch gratis, älskar hotell frukost!
Arbetar mellan 07:00-12:30/13:00 så himla sköna tider.
Ha en skön dag, puss!
/ M

Kommentarer
Postat av: älskling.

sötast! :) <3

2009-10-07 @ 18:39:18
Postat av: Anonym

sv: älskar dig också :)<3

2009-10-07 @ 18:51:19
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0