PEACE 4 EVER!


<3 mjukisar!


Onsdag idag, vilket innebär att det var en lång skoldag och det kändes det som också.
Efter skolan kom baby för han hade mitt busskort så vi åkte hem till mig, jag bytte om till träningen och käkade lite.
Sen åkte vi in stan och han handla lite innan t.ex mjukisbyxorna på bilden, love! sen gick vi till dansskolan vi var där 1 timme innan dansen började för mamma kunde inte skjusa men vi satte oss och fika ist, mys!
Träningen gick bra även fast jag hade ont i ryggen.
Puss / M

Kommentarer
Postat av: emelie

fräsiga brallor! ;D

eller ska man säga : "görläckra jeans" malin-dielekt på jeans :D

2009-11-05 @ 17:50:37
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0