JAG VILL HA SOMMAR !

vaknade vid halv 11 idag skönt, har inte sovit bra på många nätter.
jag är hemma idag med men imorgon ska jag bara till skolan.
mamma är med lillasyster i pålsboda och ska ta sprutan men inte jag, vet inte om jag ska ta den eller inte.
när dom kommer tillbaka ska vi in till stan och titta jacka och skor till mig sen till virginska skolan som har öppet hus.
skriver senare ikväll vad jag tycker om skolan, puss!
/ M






bilden är tagen av sötismichelle!
dagen innan vi skulle börja 8:an haha vad ljus jag var i håret ;o

Kommentarer
Postat av: emelie

men du har väl färgat vitt nu? /emelie

2009-11-19 @ 16:07:49
Postat av: emelie

söti! :D

2009-11-20 @ 22:48:40
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0