BILDER IFRÅN TÄVLINGEN I KALMAR!



frukost på bussen.


min & sofies sovplats, stor va ?


framme efter 6 timmar i bussen.





vårat parnummer.


<3


in action!


<3


TWILIGHT!


grattis till 3: e plats.


mitt hår i singel.


singel.


in action!


196.


sofie på donkan.


donkan.


vårann buss och hallsbergs.


får bli sista bilden är så himla trött nu.
men kan säga att tävlingen gick inte mkt bättre än täby.
men grattis sofie som är i silver nu i disco också du förstjänade verkligen pricken.
puss / M

Kommentarer
Postat av: älskling.

Du är bäst! No fucking protest! :D<3

2009-11-08 @ 21:28:06
Postat av: Erika

sv: Visst är han!:)<3

2009-11-09 @ 20:06:47
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: hahahah va!

Du skrev, att kattungen var söt .

Och det svar jag på och han är en kille :D



Gumman du är lite blond

i bland, och jag saknar dig med, massor! <3

2009-11-09 @ 20:22:40
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0