JULAFTON!


Tomten kom till oss i år iallafall ;)


Alexandra, sötnos.



Syster och Joline + Tomten.


Emmy,Wilma,Tomten,Jag & Joline.
(mitt ansikte såg drogat ut)


Nu fick lite bilder ifrån julen.
är ganska nöjd över julklapparna förutom att jag inte fick det jag ville mest av allt :/
men så är det ibland...
fick ett par leopardtofflor som jag hade önskat mig, pengar,biokort m.m
och imorgon ska jag och älskling åka till linköping och fira jul där så då blir det mer paket.
vi får se hur länge vi stannar där men jag kommer försöka blogga så mycket jag kan.
hoppas ni alla har haft en bra jul.
massor av kramar / M

Kommentarer
Postat av: Angie

Vad önska du dig mest av allt snygging ?:)

2009-12-24 @ 22:08:21
URL: http://angienordh.blogg.se/
Postat av: Erika

Nemen där är ju Alexandra!

Jag praktiserar på dagis där hon är :)

Men är det Emmys kusiner?

Eller hur blir det, för det är Emmys mammas

syster eller? Hahah :)<3

2009-12-25 @ 14:30:02
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0