I'M NERVOUS!

idag är det tisdag, hade inställd spanska för vi hade hemkunskap istället :)
det är mycket roligare vi gjorde allt möjligt pepparkakshus,pepparkakor & ischoklad.
men jag fick baka lussebullar själv, trodde jag skulle sabba hela degen men dom vart faktist bra tillslut.
antar att vi ska sälja dom där sakerna innan julspexet på torsdagkväll.
efter skolan stannade jag,sara & linnea kvar för att öva in en dans till spexet.
sen så kom älskling och vi tog 15:25 bussen hem.
vi låg i sängen och tittade på andra avenyn sen så när alla kom hem så käkade vi.
men nu har han åkt hem :(
imorgon är det onsdag går lång dag då.
nu ska jag börja packa alla kläder tills imorgon sen lägga sig ganska tidigt är så trött lov är precis vad jag behöver.
Puss /
M





gammal bild, i love you! v

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; de e ju DU som e sötnosen här :D :D

2009-12-15 @ 20:44:16
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: älskling.

Jag älskar dig så jävla mycke! :) <3

2009-12-15 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0