ALADDIN CHOKLAD <3

fick skjus av jonte hem sen ändå, hellre de än buss.
ellinor och älskling var också med.
sen släppte dom av mig vid macken för där kom mamma och hämta mig.
vi åkte till kumla och stor handlade inför nyår osv.

hon i kassan - det blir 1 796:- kr
mamma- VA? fan..

haha aja efter det åkte vi hem och käkade frallor med varm oboy.
men nu sitter jag här och dricker vichy och har min aladdin chokladask här brevid mig.
+ att jag lyssnar på musik jag lyssnade på från förut.
jag känner mig helt slut i hela kroppen, jätte ont i ryggen.
ska nog gå och slå på en film snart och försöka somna till den.
imorgon ska jag ta bussen in till stan och möta upp mamsi där.
och då åker vi till marieberg, jag ska fan hitta ett par skor!
blir trött på att gå runt i gympaskor när det är 18- grader ute.
ska försöka hitta nånting att ha på mig på nyår.
vad ska ni göra nyår?
/ M





Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, låter ungefär som när vi storhandlade till jul förra året x) men de blev lite mer, typ 2200 :p

mamma fick världens chock , haha ! :p

2009-12-30 @ 11:57:29
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0