1 DECEMBER!

hejsvejs!
hade spanskaprov på morgen idag gick inge vidare faktist :/ trodde det skulle gå bättre.
imorgon har jag gymnasiesamtal på skolan och luciaöving så blir nog inte så lång dag imorgon skönt :)
efter skolan idag åkte jag och becci in till stan för att handla julklappar vi åt lite på donkan och gick lite till.
och jag skämde som vanligt ut mig när jag är med henne på jack and jones !
men ett gott skratt fick vi båda två ;)
nu ska jag se på andra avenyn lite tror jag sen desperate housewives !
pussssis! / M






Jag handla klart alla julklappar idag iallafall,skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha , tjatja bloggen.

men man måste skämma ut sig lite ibland :D<3

du får krya , logga in på msn senare om du har tid

2009-12-02 @ 17:11:45
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0