HEY BABY, YOU SO SWEET!



fick den här bilen för ett tag sen av linus v , som han tog på mig och Axel (bebisen)
världens sötaste ju! även om jag inte ser så glad ut på bilden men iallafall.
Märkte ju inte ens om att han tog kortet då :)
Men glad att jag fick en bild på den här sötnosen!
Bilden är sen i helgen om ni skulle undra.
Jag orkade bara inte plugga förut , jag är så fruktansvärt trött!
Har precis ätit lite nu.
Sen ska jag nog sätta på en film och somna till den tänkte jag.
Och du, Rebecca se till att bli frisk! <3
kommer inte bli något mer bloggande ikväll tror jag, så godnatt! :)
/ M







this song.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag vill bli frisk nu :(<3

2009-09-01 @ 12:24:16
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: älskling.

Smile your on candy camera! eller vad man säger.:)<3

2009-09-04 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0