10 månader!


10 månader idag med älsklingen! <3
Du kommer aldrig förstå hur mkt du betyder för mig.
Du fann mig och gjorde mig glad igen, jag var så ledsen innan du kom.
Du fick mig att skratta att börja tro på nått nytt.
Och nu har det gått 10 månader med dig hjärtat, längsta förhållande jag har haft.
Du är så himla bäst älski!
Tack för att du finns för mig Linus Bergkvist!
28/10-08 jag älskar dig!<3
____________________________

Hej bloggen!
Aa som ni ser ovanför så har jag och min pojkvän 10 månader idag så då ville jag
lägga in någe gulligt (a''
Jag hinner inte skriva så mycket nu för jag ska in till stan och dansa med sofie och
träffa älskling också! :)
Pusssss!


Kommentarer
Postat av: Erika

grattis älskling .

nästan ett år snart , så himla gulligt .

saknar dig <3

2009-08-28 @ 16:42:25
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis gumman, hoppas allt ordande sig :)<3

2009-08-29 @ 16:06:03
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: älskling.

du är bäst gumman <3

2009-08-30 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0