HAPPY

Helgen har varit jätte bra! I fredags åkte jag och älskling hem till min familj som jag inte har sovit hos på evigheter, vi var uppe sent och bara sociala. I lördags tog jag och älskling bilen upp till Köping för att fira Eva där och vi åt på en bufférestaurang, jätte gott! Och i söndags solade jag med mammi, sen köpte jag och älskling lite gott och gjorde sallad på kvällen.

Idag i skolan hände det lite grejer så det sluta med att jag fick skjutsa en kompis till akuten för han hade gjort illa handen. Och vi satt där i 4 timmar... Så både jag och älskling var svin hungriga men vi delade på en pizza;)
Imorgon är det skola igen men slutar ganska tidigt imorgon och framåt kvällen ska jag mot Hallsberg :) Sen eventuellt bio med hjärtat mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0