SWEET DREAM

Idag åt jag,älskling,mammi,roy, min kusin & hennes kille en god brunch på Clarion Hotel. Efter det gick jag och älskling på stan en stund, fick med mig ett par jeans hem. Sen blev det bara mys framför soffan och O.C. Vid 6 tiden skulle jag vara på Odd Fellow för att servera där under kvällen tjänade 300:- inte illa alls. Sen mötte älskling mig vid 22 och vi tog busen hem till mig, Nu väntas sängen för jag är så trött!



Jag saknar dig så jävla mycket!
Är så glad att jag har dig, en sån äkta och godhjärtad vän som dig är svår att hitta!
Men jag har hittat den bästa, i love you!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

haha, söt ! älskar dig gummsan, kommer alltid ställa upp för dig!

2011-11-21 @ 17:12:33
URL: http://rebeccalowgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0