18:55


Utseende:

Hårfärg: blondt
Ögonfärg: blåa
Längd: 167
Skostorlek: 38
Ålder: 16

Kärlek:
Har du en kille just nu? ja :-)
Gillar du någon? ja
Tillåter du din kille röra vid dig? ja :)
Överallt?  ja
Har du haft sex? ja
Har du haft många förhållande? seriösa, 2 st.

Smak & Stil:

Vad har du på dig? mjukis,troser,bh,strumpor,linne och tröja.
Hur ser dina trosor ut? Svarta och vita.
Nu trodde du att du kom undan, berätta modellen!: vanliga
Har du någon Bh? ja
Hur ser den ut? blå med spets
Hur beskriver du en ''fjortis"? fjortonåringar med kattränder.
Hur beskriver du en ''plugghäst''? plugg/nörd
Har du bytt stil någon gång? nej.
Vem är din förebild? har många.

Bad Days:

Har du varit full? ja
Har du däckat? nej
Har du haft sex på fyllan? med min pojkvän<3
Har du rökt? ja
Har du snusat? nej
Har du gjort något olagligt? ja
Har du slagit någon ner till marken? nej , jag är snäll flicka.
Ja/Nej:

Är du allergisk mot något? ja , en hel del...
Tror du på Gud? nepp
Har du en Bästis? mh
Är du vegitarian? nej
Är du olydig? sometimes...
Har du vart med om ett stort gräl? Ja...

Antingen eller:

[ ]mjölk/saft[x]
[ ]ibumetin/ alvedon[x]
[ ]katt/hund[x]
[ ]springa/gå[x]
| ]öl/vin[x]
[x]kanin/hare[] 


Roligt liv jag har :)
Jag och älskling har precis varit och köpt lite godis senare blir det robinson.
/ m




Kommentarer
Postat av: linus

Du är så fin älskling : - ) love you.<3

2010-11-12 @ 08:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0