5 maj.

Onsdag...
NO nationella direkt på morgonen (nästan) 3 timmar...
Men jag svarade på alla fråger, helt otroligt men har aldrig fått G i fysik så får nog inte det nu heller.
Spanskan som var efter var mycket roligare man skulle springa runt i grupper och göra olika grejer.
Och då tappar alex sina nycklar (trodde vi) hehe men vi hitta dom iallafall, tur att dom inte var borta.
Jag får alltid panik om mobil,plånbok eller nycklar försvinner...

Efter skolan mötte älskling upp mig och vi åkte till in till örebro jag behövde handla.
Fick tag på det jag ville och även 2 navelpiercingar för halva priset ännu bättre.
Därför jag tog 2 :)






Inte så bra bilder...
Och idag var sista avsnittet av andra avenyn det sluta så himla bra, kommer vara glad 2 veckor framåt nu.
Nu ska jag fortsätta mumsa på min chokladpudding.
Puss / M

Kommentarer
Postat av: josse

ja:( hur går det med din navelpiercing då?<3

2010-05-06 @ 13:57:41
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: alex

haha, ja! men tack för att du följde med och letade :)<3

2010-05-06 @ 14:07:03
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0