UPPDATERING!

Gröna Lund var så bäst med världens bästa klass.
Varenda minut bestog av skratt och skrik.
Bästa klassresan.

I den nya karusellen Insane stog nästan hela klassen och skulle åka.
Första gången för mig... men fan så kul den var.

I Insane kön.
dennis- fan vad kul det vore att åka med någon riktig tjock.
alla andra- jaså?
dennis- var är pappa?


Skönt att vi fick sovmorgon idag alla var helt slut.
Sen var det ju marknadsafton idag.
Streeten gick skit bra med Sofie, vi var först ut lite nervöst.
Men jätte bra gick det.
Sen GLOW och jag hann knappt byta om lite surt men det gick rätt bra ändå.
Alex,sara och maja om och tittade, trevligt.
Nu ska jag hoppa i duschen sen imorgon efter skolan åker jag och älskling ner till småland.
Till farmor och farfar och spenderar helgen där.
Nu DUSCH!
/ M



Älskar att dansa med dig.


carro,ellen,jag,josse och lovisa och johanna som inte är med på bilden.
GLOW, i love.


Kommentarer
Postat av: alex

ni var duktiga! :D (Y)

2010-06-05 @ 19:07:18
URL: http://alexandradjerff.blogg.se/
Postat av: Anonym

i <3 glow

2010-06-06 @ 10:15:33
URL: http://josefinechriistensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0