I HAVE FOUGHT , BUT IT DOSEN'T HELP!

Fick sluta tidigare idag från hkk sista lektionen.
Jag och Lisa gjorde muffins och rulltårta, jag tyckte båda två vart goda :)
Sen hem fort och äta och ta bussen in till stan.
Hann även med att handla en topp och lite smycken.
Och sen gick jag till dansskolan och tränade med G L O W går bara bättre och bättre.
Sen träning med Sofie som också går bättre :)
Kändes jätte bra förutom att kursdansen kunde jag inte vara med på för jag
hade glömt mina skor, så kunde inte vara med :/
Tog en tidigare buss hem och nu ska jag äta nånting sen duscha.
Puss / M




Vart nöjd över min ögonskugga imorse :)



Här är dom jag köpte :)
Toppen får ni se en annan dag.

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHA, vet! kände talangen där alltså ;)



Jo, jag förstår det :( men sluta inte! man ångrar det sen.

2010-02-03 @ 22:20:00
URL: http://angelicahjohansson.blogg.se/
Postat av: rebecca

Sv: ja okej :)

kom aldrig in :(

mitt internet vart cp igår

2010-02-04 @ 11:12:03
URL: http://lifeofrebeccac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0