JAG VILL BLI BRUN IGEN!


fy fan vad jag saknar att vara brun :( 

Igår vart det ju inget mer blogginlägg men jag,linus och hans mamma åkte till hans morfar kollade på Sverige-Ungern.
Det var mysigt och trevligt, förutom att jag nästan blev döv när alla i hans släkt skrek
JAAAAAAAAAAAAAAAA! när Zlatan gjorde det där sista målet ;p haha aja kul var det.
När vi kom hem satte vi på en film men vi stängde av den efter typ 5 min.
Och idag åkte jag hem, har precis käkat och nu ska jag hoppa in i duschen.
Imorgon är det NO-prov som jag skulle vara så duktig att plugga men jag kan
verkligen inte ett skit.
Hur som helst så är den där bilden tagen från cypern, vet att det var ett tag sen jag var där men
jag funderar på att lägga upp bilderna därifrån?
Orkar inte göra det på bilddagboken så isåfall får det bli här, kommentera gärna om ni tkr jag ska göra de :)




lite info om mig :)
OM DIG.
Namn - Malin
Bor - Sköllersta/linköping
Syskon - 3 halvsyskon
Född - 1994
Ögonfärg - blåa
Längd - 1.66
Sko storlek - 38
Stjärntecken - Vattumannen
Hårfärg - blondt
Födelseort - linköping

DAGENS.
Låt - It's over - Jesse McCartney
Saknad - sofia & linus ;/
Kläder - jeans,linne & kofta
Smink - de vanliga ;D
Mat - kyckling och ris
Köp - ingenting
Göra - DUSCHA
Pinsammaste - vet ej.

SVARA ÄRLIGT.
Tycker du om att plocka svamp ? - haha gjorde det när jag var liten.
Tycker du om godis ?- Ja oja!
Äter du mycket godis ? - haha ingen kommentar :)
Äter du oftast nyttig mat ? - Ja, äter inte onyttigt sådär jätte ofta.
Tycker du att du själv är söt/snygg ? - nej tyvärr.
Du ger mycket komplimanger till andra ? - jodå :)
Är du nöjd med ditt förnamn ? - Nej :(
Du tycker att du själv är smart ? - nej verkligen inte
Vad är det sämsta hos dig ? - lättlurad och är ofta trött
Har du bra självförtroende ? - Nej men börjar få lite bättre.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? - många
Du tycker om att vara med katter ? - ja, men är allergisk
Känner du dina grannar ? - Nja sådär
Vad har du för färg på dina underkläder idag ? - rosa troser och rosa bh
Är du en Björn Borg-fjortis ?- nja nej
Använder du BH ? - Haha ja.
Gillar du skolan ? - nej inte nu längre :(
Har du någon gång skolkat ? - Ja
Spelar du något instrument ? - Nej
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i ? - tävlingsdansar :D
Har du några tatueringar ? - Nej
Har du några piercningar ? - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - inte vet jag :P
Tycker du om djur ? - Ja :)


Puss&Godnatt / M



Kommentarer
Postat av: älskling.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D du är kärlek älskling<3

2009-09-06 @ 20:59:59
URL: http://malllinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ladda upp bilder! :)

2009-09-06 @ 21:38:22
Postat av: Josefin

det var inte dåligt brun du var heller =)

2009-09-07 @ 21:50:36
URL: http://jozefiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0