FUNNY DAY.


frukost på donkan, mumma!


Sista gången jag gick på stan med lillasyster, typ
30 min i varje affär.


Det där köpte jag.




idag är det ju studiedag och jag,mammi & wilma åkte
in till donkan och åt frukost där, så ingen sovmorgon fick man inte
men det var det värt ändå :)
Sen in till stan och handla lite smått, skulle hitta nya danskor till
mig men vi var så trötta så vi orkade inte.
Vi gick och hyrde film istället, jag hyrde The Last Kiss nån som har sett den ? :)
Vi kom hem vid 3 och jag var så trött så jag somnade en stund, skönt.
Men nu har jag vaknat till lite, så nu ska jag nog se på filmen.
Pusssis!
/ M

Kommentarer
Postat av: älskling.

värsta fina t-shirt du köpte (: <3 puss

2009-09-21 @ 18:59:53
Postat av: älskling.

haha vad söt din lilla syster är x) <3

2009-09-21 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0