FAKE OR REAL?



A real smile or a fake smile?

Idag gick det inge bra i skolan för mig, hela huvudet bara snurrade av
tankar idag, vill att det ska bli bra!
Hur som helst nu är jag hemma och ska fixa lite mat nu.
Efter det ska jag in och träna 20:00-21:00 lite dåliga tider.
Sen efter det hem,duscha,plugga lite till eftersom jag inte fick in någe i huvudet igår.
Hoppas ni läsarna mår bra, ni får gärna kommentera också så blir jag glad :)
Hinner inte skriva så mycket mer nu
så bye!

Kyssis!
/ M

Kommentarer
Postat av: Erika

du är finast hjärtat <3

2009-09-02 @ 19:36:51
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/
Postat av: älskling.

Sötast! (: <3

2009-09-04 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0