BODY HILL!


folk.


Basse (:


Simon var taggad!


jag älskar dig & jag finns alltid här för dig bästavän <3



emelie också taggad :) <3


<3


Body Hill var det ju idag.
Kul var det i början iallafall, men svin kallt!
Jag kom 2:a i höjdhopp, grattis till moa! :)
Och kom till final i häck och 80 m, men jag mådde så himla illa och såg
suddigt precis som igår på träningen, skit äckligt just i finalen också, självklart.
Så det gick inte så bra, men grattis linnea & sara.
Sen vann jag iallafall i längdhoppet, 3,55.
Älsklingen kom och tittade på också :) <3
Nu är min kropp verkligen helt slut så jag kunde inte åka in och träna
med Sofie heller idag.
Nu har jag kollat på idol och lite mer, och imorgon är det fredag :)
ett stort + !
Vad ska ni göra i helgen ?:)
Puss från / M

Kommentarer
Postat av: emelie

fan va söt man är då x)



grattis till vinsten bby ;)

2009-09-17 @ 21:47:26
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0