CAN YOU NEVER STOP?


idag fick jag äntligen den där sidenrocken jag velat ha, thanks mammi! 

Idag var min bästy sjuk, hoppas du mår bättre.
lång skoldag idag, men fick sluta tidigare så var hemma vid 4.
och då åkte jag & mamma till marieberg och köpte vinterjacka åt mig + sidenrocken.
sen skjusa mamma till dansskolan så jag kunde träna med sofie, gick ganska bra förutom att jag hade svårt att
andas i slutet... hoppas det går bra på lördag då är det tävling i eskilstuna!
sen tog jag bussen hem och duschade osv.
puss / M

Kommentarer
Postat av: Anonym

mår lite bättre idag , kanske kommer imorgon :)<3

2009-11-26 @ 12:09:44
URL: http://rebbeccan.blogg.se/
Postat av: lll

kan du skriva i ett inlägg vart rocken kmr ifrån? :D

2009-11-26 @ 13:35:39
Postat av: Anonym

Olalalalaaaaaaa! :o sexigt väre baby ;) kommer inte bli lätt för dig inatt :p

2009-11-27 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0