SEG MÅNDAG !


(våra fula busskort)

monday!
jag är helt slut efter den här skoldagen var så mycket segare än jag trodde.
Gick mycket genom betyg m.m idag.
Efter skolan åkte sweetheart med mig hem bara i 1 timme för han skulle få sin kräm av mammi.
Åt för en stund sen också vanlig kvällsmat, gotti!
Imorgon är det tisdag och jag skulle kanske träna med Sofie men hon har inte hört
av sig så vi får se hur det blir med det.
+ att jag saknar erika! <3
Nu ska jag kolla om min dansdräkt fortfarande passar mig eller om den är för liten
sen ska jag nog kolla på film.
kysssssssss!

/ Malin v

Kommentarer
Postat av: älskling.

jag älskar dig! <3 kyss!

2009-08-24 @ 20:04:41
Postat av: Erika

Saknar dig med gumman .

Vet inte hur vi ska göra,

vill ju träffa dig & se hur folkasbo

är utan oss , haha!

Nemen , vi får prata på msn & se schemat ,

för jag går inte i skolan ons,tors& fredag .

<3<3

2009-08-25 @ 14:10:53
URL: http://eerikaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0