I KNEW YOU WHERE TROUBLE

Igår beställde jag min studentklänning tjoho!!! Jag var ledig från jobbet igår så jag gick och gjorde mina naglar :) sen gick jag till Marias praktik för att överraska henne med en present för hon fyllde år min snutta! :*
Sen har vi familjen bokat resa till Teneriffa den 26: mars underbart att komma iväg till sol!



Just nu sitter jag hemma och tittar runt lite på internet ska snart sätta igång och städa sen göra mig i ordning för praktik sen kanske de blir en liten utgång med jobbet vi får se...

Är det bara jag som är lite småkär i Justin Biebers låt? Jag måste ge lite cred till den killen för han gått från en liten kille som sjöng som en tjej och ja såg ut att vara ganska liten... Men nu hela rösten är ju förändrad, han är snygg, han dansar som en gud! Så alla killar som har mobbat han så många år kan ju sluta nu, för han har blivit riktigt duktig och jag menar kolla bara hur han dansar, imponerad tjej!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0