WHY DO I DREAMS THIS SHIT?

Hej alla fina. Vet att jag inte har skrivit på ett tag men det har varit jätte mycket sista tiden. I helgen var jag och mamma i Stockholm och shoppade en hel del och såg Dirty Dancing, en jätte bra musikal! På söndagen firade jag stora syster som blev 19 år sen åkte jag hem till hjärtat och såg beck + åt pizza;)

Idag är det tisdag och jag tycker tisdagar är tråkigast av alla dagar på vårat schema. Snart ska vi ut på praktik också... 12 veckor!

Just nu sitter jag med slingor i håret, för att få bort utväxten och tittar på mitt kära True Blood! Det är sååå bra. Sen blir det är lång dusch med inpackning,rakning och ansiktsmask. Och X-faktor!!!!

Some pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0