DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT

Ännu en toppen helg har passerat. I fredags var det Martins place som styrde och det blev en så lyckad kväll med god mat & dricka och härliga människor. Och igår var jag och älskling hemma hos mig och tog det lugnt, åt bakis mat som smakade så bra dagen efter! Imorgon ska jag troligtvis träffa efterlängtade Maria får se vad vi hittar på. Men nu ska jag krypa ner i älskling famn och se film.
 
Juste, i veckan var jag hos tandläkaren IGEN för att prata om mina förbannade tänderna, eller ja "överbettet" och just nu är det ingen annan utväg än att ta tandställning, fan min student är förstörd....




Du är bäst i alla lägen min fina mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0