21.14

I morse jag mig i ordning som vanligt och skulle väcka älskling och han var så varm och mådde inge alls bra och hade feber. Så jag mötte min fina Maria och hon har bytt till min grupp i projekt och företagande känns jätte bra! Lunchen spendera jag, Maria, Frida och Sara på la baugette. Sist hade vi bild.

Efter skolan gick jag hem och tog hand om min lilla sjukling sen vid 4 tiden gick jag och mötte upp min gose Jennie och vi tog en lång fika eftersom vi hade så mycket att prata om! Sen skulle hon jobba och då åkte jag och älskling och köpte mat.
Nu blir det film med älsklingen, imorgon börjar praktiken!
Hej igen Lilla Örebro...

 


 

 
Haha så gamla och fina minnen ihop, du kommer alltid vara en utav dom bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0