EN DÅLIG DAG SOM BLEV BRA

Skolan var bara en skit dag rent ut sagt. Kändes som inget gick bra... Har ju slutat med servering nu och måste ha storkök. Som jag har sagt tidigare jag ska aldrig bli kock. Men när jag kom hem och fick lite sömn mådde jag genast bättre, jag storstädade hela rummet, strök alla kläder, möblerade om i rummet och sen kom det en som ville äntligen köpa min moppe. Och jag blev så nöjd med priset! Äntligen råd med körkort!!!! Gäller bara att kunna köra och kunna teroin. Ska lägga mig tidigt ikväll ska upp tidigt imorgon, hatar att börja 8. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt skjortan? :D

2012-03-29 @ 07:18:45
Postat av: rebecca

min vackra flicka <3

2012-03-29 @ 12:51:10
URL: http://rebeccalowgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0