LYCKAAAAA!

Började 8.10 idag med barteknik... känns som man inte kommer någonstans i det ämnet när läraren bara går och tar kafferast hela lektionstiden alltså 2 timmar???? Sen hade jag min allra sista idrottslektion i mitt liv. Och jag är så nöjd att jag fick mitt MVG i idrott, eftersom jag alltid har tyckt om ämnet.

Efter det gick jag och älskling till ica och jag köpte med mig en sallad hem för jag skulle slänga i mig nått innan jag skulle börja jobba. Och jobbet gick jätte bra känns kul att man börjar lära sig nu efter 4 arbetspass!
Imorgon är jag ledig från skolan så jag ska jobba 16.00-stängning på jobbet istället men får ju ändå lång sovmorgon :)



Och snart ligger jag på den här fina stranden i MEXICO, jag har alltid velat åka dit så det är skit kul att jag ska få göra det den 7 januari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0