LET'S GO!

Tjohoooo!!
Helgen var super, fredags var det hemmakväll hos mig med godis och god mat med familj och älsklingen.
I lördags åkte jag och älskling in för att möta upp Maria vi skulle följa med när hon tatuera sig (snart är de min tur igen:)) Men hennes blev jätte fin! Och sen köpte vi med oss lunch hem och började fixa oss inför kvällen när skulle vi och andra skulle fira lilla Sara som blev 18 år i lördags! Sara bjöd på jätte god mat och efterrätt sen rörde vi oss in mot satin och det blev en jätte fin kväll med vänner.

Idag är de måndag och jag behöver inte va i skolan för jag är klar med lektionerna som vi har idag.
Så jag har städat hela mitt rum idag och strykt alla mina kläder. Nu väntar jag på min prins som kommer snart med bussen så jag kan pussa lite på honom!

Lite bilder sen helgen...









Vad jag älskar dig hjärtat mitt, mina känslor för dig tar aldrig slut!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Guuuud vad jag älskar dig min prinsessa!!!! Du är bäst! :* <3<3

2012-12-03 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0