23.19

Har inte skrivit här på mer en vecka så ska berätta lite om min jul. Jag var uppe hos Roys mamma och firade jul med släkt och familj, fick jätte bra julklappar! Sen åkte vi och hämtade hjärtat i Örebro och jag tackar så mycket för dina fina julklappar älskling vilket var en mixer (till drinkar och smothies), en mysig filt, fyra små parfymer och en sjukt fin navelpiercing!

Dagen efter åkte vi ner till Linköping till pappi och åt god mat och firade mer jul. Det blev drinkar och fina paket den kvällen! Så hela julen blev kalas bra.

Den här veckan som har varit har jag mest jobbat och umgåtts med älskling vill göra det så mycket som möjligt, jag åker ju till Mexico om en vecka!! ;o
Och igår åt vi en god middag tillsammans med fina svärmor på Mingla.



Llägger upp lite bilder från veckan som har varit...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0