NU RÄCKER DET



Jag vet att folk inte vill se oss ihop, att dom inte vill att vi ska vara ett tillsammans. Jag blir så jävla trött på att man inte kan få vara kär i en som går i samma klass? Alla förändras i ett förhållande på ett eller annat sätt, så ni som klagar på nån av oss kanske ska pröva ha ett förhållande själva innan ni klagar! Jag älskar min Alexander över allt annat, han är det bästa som har hänt mig. Kan ni bara in klara av att se ett par lyckliga? Och sluta lägga er i, ni har ingenting med oss att göra alls! Vi har valt det här och vi har valt att vara tillsammas utan era åsikter. Jag tog åt mig jätte mycket av det alla sa förut om oss. Men nu gör jag inte det, nu vet jag att det bara handlar om ren avensjuka. Vilket är så synd för dom och inga andra. För jag mår bäst när jag är med honom!

Jag älskar dig älskling och jag är så glad att jag har dig!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Bry dig inte om dem, de har inget som känns lika bra. Då måste de väl klanka ner på andra. Huvudsaken är att ni är lyckliga. Puss älski

2011-11-24 @ 16:32:52
URL: http://rebeccalowgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0