100 SAKER OM MIG SOM DU KANSKE INTE VISSTE.

1. Mitt namn är Malin Lousie Berger.
2. Jag föddes i Linköping men flyttade till Örebro när jag var 4 år.
3. Min pappa bor kvar i Linköping, förut åkte jag dit varann helg...
4. ... men nu blir det sällan.
5. Jag älskar dans, det gör mig så lycklig!
6. Jag tycker disco och street är lika roligt.
7. Jag är nöjd med den linjen jag har valt.
8. Jag är 1.67 cm lång.
9. Jag har inga riktiga syskon, 3 halvsystrar.
10. Min mamma är den vackraste och den mest unika person jag har mött.
11. Jag är stolt över min pappa.
12. Jag älskar mina nära & kära och jag är så glad att jag har dom.
13. Jag har aldrig haft någon annan hårfärg än blondt.
14. Jag har haft jätte bra självförstroende...
15. ... men det försvann för ungefär 2-3 år sedan.
16. Är inte nöjd med min kropp alls... tyvärr.
17. Jag älskar disney-filmer, alla slags barnfilmer!
18. Skräck-filmer kan jag ha svårt för, vissa är jag jätte känslig för.
19. Jag är fåfäng.
20. Jag är väldigt romantisk och kärleksfull.
21. Jag är ambitiös.
22. Jag skulle aldrig kunna bli vegetarian.
23. Jag äter godis nästan varje dag, är lite beronde...
24. ... tack vare det så tror jag att jag kommer få diabetes i framtiden.
25. Jag gillar att sminka mig själv och andra.
26. Jag kan typ alla repliker i the twilight saga-filmerna.
27. Jag har lätt för att bli kär.
28. Jag litar på personer som jag egentligen inte ska lita på.
29. Att vara kär är den mest underbara känslan.
30. Jag älskar att titta på film...
31. ... gå på bio och sånt.
32. Jag gillar nästan alls sorts musik.
33. Jag vill ta hål i tungan nu!!!
34. ... men får inte :/
35. Oboy och cola är livets dryck.
36. Jag tycker det är mysigt att gå promender med den man tycker om.
37. Mitt hår blir grönt när jag badar i klor-vatten.
38. Jag har 6 hål i öronen, ändå vill jag har fler.
39. Jag älskar dansfilmer.
40. Jag tycker om att titta på haj-filmer även fast jag är livrädd för djuren.
41. Jag har cellskräck.
42. Jag har mycket bacillskräck men bara för vissa, vet inte varför det är så.
43. Att åka karusell tycker jag är skit kul!
44. Min största fobi är ormar, jag klarar inte av dom djuren.
45. Jag hatar sjukhus.
46. Jag har haft svininfluensan, så dålig har jag aldrig varit.
47. Min favoritmat är kina mat.
48. Fast fläskfilé med pommes och bea-sås är gott det också.
49. Jag är ganska matkräsen.
50. Jag älskar att tävla, speciellt med min partner Sofie.
51. Shoppa med fina vänner är mysigt.
52. Jag älskar att somna brevid den man älskar, gärna sova nära varandra.
53. Bli kliad på ryggen eller i håret är sååååå skönt.
54. Jag gillar att läsa bloggar.
55. Jag ligger gärna kvar i sängen hur länge som helst på helger.
56. Jag gillar att sola solarium.
57. Jag gillar att vara ensam ibland.
58. Jag har varit fast målvakt på fotboll nu har jag blivit jätte bollrädd.
59. Jag är en sport-tjej!
60. Jag gillar nästan alla sporter, jag hade MVG idrott när jag gick ut 9:an.
61. Älskar att åka utomlands...
62. ... Cypern är ett favoritställe.
63. Jag tänker mer på andra än på mig själv.
64. Jag är väldigt omtänksam.
65. Jag älskar HSM-filmerna.
66. Jag är så kär man kan bli just nu i alexander.
67. Jag tycker jag har otroligt fina vänner i skolan.
68. Jag tycker om att laga mat och baka.
69. Jag avskyr verkligen att vara blek.
70. Den här listan var jobbig.
71. När jag var liten ville jag bli som Jasmin i Aladdin.
72. Mitt första egna husdjur var en kanin som hette Bambi.
73. Många tror att jag inte kan vara barnslig...
74. ... men det kan jag verkligen vara.
75. Drömmer ofta mardrömmar.
76. Jag har haft en skelett ben från mitt egna skelett som stack ut i ögat.
77. Min äldsta vän heter Sofia.
78. Jag gillar att träffa nya människor.
79. Ut och dansa med kompisar är ett av det roligaste jag vet.
80. Tycker det är mysigt att fika med någon man tycker om.
81. Jag vill aldrig sluta tävla i dans.
82. En av mina favoritfilmer är flashdance.
83. Jag gillar alla beck-filmer.
84. Jag har storlek 38-39 i skor.
85. Åker skidor minst 1 gång varje år, oftast i branäs.
86. Jag vill hoppa fallskräm.
87. Jag gillar att ge komplimanger till andra.
88. Jag måste lyssna på musik på bussen varje morgon.
89. Jag tror på andar.
90. Jag är väldigt lättskrämd.
91. Mörkrädd är jag också om jag inte har någon som sover brevid mig tänder jag ofta en lampa.
92. Jag älskar bananasplit.
93. Jag önskar jag hade en egen danslokal.
94. Jag var nära på att drukna när jag var liten.
95. Jag är pälsallergiker mest för katter och hästar...
96. ... men hund och kanin går bra.
97. Jag är mer en nattmänniska än dag.
98. Många får oftast fel uppfattning om mig innan dom har lärt känna mig.
99. Jag kan tänka mig att flytta till en lägenhet redan nu.
100. Nu vet ni lite mer om mig. 

/ m





Kommentarer
Postat av: josss

finaste malin<3

och ditt hår är så himla snyggt!

2011-05-15 @ 22:16:43
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0