♥ Dag 13 – Mina rädslor

Jag hoppade över dag 11 "det här upprör mig" och dag 12 "det här få mig att må bättre"
För det är så mycket som gör mig upprörd men ändå så mycket som får mig att må bättre så inlägget skulle bli vääääldigt långt om jag skulle skriva allt.


Men min största rädsla är ju självklart att förlora någon som man älskar eller tycker väldigt mycket om men så känner nog alla! Fast en sak som har varit min rädsla ända sen jag var liten har det varit ormar och trånga ställen, eftersom jag har cellskräck. Men ormar klarar jag bara inte av! Börjar grina och skrika så fort jag ser en, hatar dom det är verkligen det värsta jag vet! 



Bara bilden ger mig rädsla haha! Nej usch dom här gillar vi inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0