WHY CAN'T YOU JUST TELL ME THE TRUTH ?

Igår var det en sjukt kul dag hos pappa i linköping.
Älskling gick upp kl 06:00 för att se på hockey ;o
Jag försökte ligga kvar och sova men det gick inte så länge, så jag gick upp jag med efter en stund.
Sen spelade vi WII-spel tills klockan 1.
Då åkte vi till stan och shoppade lite och fikade, mysigt.
Sen halv 7 hade min världens snällaste farmor bokat bord för 10 personer som
hon bjöd oss alla på.
Så där mätt har jag inte varit på länge, var riktigt gott.


Imorse vaknade vi ensammna hemma, vi gick upp och spelade nästan direkt ;)
gjorde frukost och duschade.
Nu är jag hemma och har precis ätit, men ska åka till älskling om en liten stund.
Vill sova där inatt eftersom jag åker bort 4 dagar på torsdag.
Puss / M





Det här köpte jag i linköping.

Kavaj: BikBok 199:-
Smycketräd: Åhléns 129:-
Bh & trosa: Cubus sammanlagt 228:-
Rosa rouge: Åhléns 80:-
Mysiga strumpor (köpte även gråa): Cubus 69:- st.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: bra :D

åh va snyggt med kavaj , jag är väl den enda i hela världen som inte passar i det ..<3

2010-02-24 @ 12:48:01
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0