THE LAST DAY !





Sista dagen idag på Hotell Clarion :( jag kommer verkligen sakna det där stället och personerna!
Har aldrig trivts så bra på en prao-plats förut.
Men jätte fina blommer fick jag av dom så söta fast det var lite pinsamt att gå runt med dom på stan sen för jag skulle käka med becca efteråt.
Vi gick till L'espresso där jobbade michelle så hon åt med oss också :)
Älskling kom med efter ett tag, mys!
Ni skulle sett vilket skrattanfall jag fick, började till och med gråta men det var nog för jag var så trött jag skrattade verkligen åt allt som var omkring mig haha.
Nu är jag iallafall hemma ska äta nånting innan jag sticker och tränar och ikväll kommer min kusin och hennes kille från linkan också, trevligt!
Puss / M


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick minsann inga blommor :(<3 hahaha!

vi måste ses på lovet nu!

2009-10-23 @ 17:40:59
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0