NEW JEANS!




Köpte nya jeans idag, jätte sköna och snygga.
Bara ett litet problem att dom inte sitter lika tajt som jag ville och det fanns ingen
mindre storlek ;/ aja man får vara glad för det lilla :)



Och 2 nya armband :)

Efter jobbet idag gick jag till ica för att handla massa gott till mig och lillasyster ikväll.
Jag ska nämligen vara barnvakt hela kvällen och hon bad mig så fint i morse
att jag skulle handla till henne & mig ikväll, vad gör man inte för sin syster?:)
Så nu är det fixat och nu ska hon och jag äta vi hörs ikväll, puss!
/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo !

det är lite bättre nu , jag har tagit ett piller jag fick av pappa , du vet att jag alltid finns och dina problem är minst lika viktiga<3<3



ha så kul med wilma ikväll , och hälsa henne från mig :)

2009-10-16 @ 18:40:38
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0