I'M SORRY!


Hotell Clarion.

Hej på er, mitt humör är super bra idag!
Jag fick sluta halv 1 för det var typ inga kunder och inget att göra alls så då fick jag sluta tidigare, skönt.
Efter jag hade slutat gick jag till MQ där becca jobbar.
Skönt att träffa dig igen, har verkligen saknat dig <3
Vi gick till donkan och käkade sen kom älsklingen också.
Vi satt där nästan i en timme och då skulle becca tillbaka och jobba i några timmar till medans jag och linus åkte hem till mig.
Just nu håller mamma på och gnäller på mig ni vill inte ens veta
om vad... så jag ska väl gå ut och prata med henne snart.
Puss från mig / M


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: saknat dig med !

bra att du kom med de där papprerna , de hade jag totalt glömt :)<3

2009-10-20 @ 17:37:38
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0