FREDAGS MYS!


En bild älskling tog mig igår.

Jag vet att jag inte har skrivit nånting nu på typ 2 dagar.
Men igår vaknade jag brevid baby, vi duschade och gjorde oss i ordning.
Sen åkte vi tilll Max och käkade med mammi och wilma sen slängde dom av oss vid marieberg.
Jag hade tänkt hitta en t-shirt men nej jag hittade ingen.
Vi gick runt där typ 1 timme sen åkte vi hem och då bestämmde vi att jag skulle följa med älski hem och sova där.
Så vi åkte hem dit och tittade på film gjorde lite mackor sen somnade.

Idag vaknade jag hos honom vi låg i sängen länge för vi orkade inte gå upp.
Men sen hämtade älski lite frukost till oss.
Sen tog jag halv 4 bussen hem och nu har jag tittat på idol tyckte inte det var så bra den här gången.
Imorgon är det halloween , vad händer för er då? :)
Puss / M

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV:



Tack snyggis! :)

2009-10-30 @ 22:39:22
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: älskling.

Då ska vi gå bus eller godis BABEEEEEE! :D<3

2009-10-31 @ 01:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0