FIRST DAY AT WORK!



Ja! jag känner för att ladda upp en bild på ljus idag.
För det så fruktansvärt kallt ute jag fryser verkligen hela tiden, gör inte ni de?
Min första dag på praon var det iallafall idag, gick hur bra som helst.
fick ta hand och frukosten och lunchen sen slutade jag vid ett skönt.
Tog bussen hem och där väntade älski på mig, vi gjorde mellis och
efter det la vi oss i sängen och somnade båda 2 (a' sov typ i en timme kanske
för då kom mamma hem och väckte oss.
Sen gjorde jag mig i ordning och vi skjusade älski till pålsboda sen fortsatte
jag och mamma till alléskolan.
Träffade även ida och jessi där med, vet inte riktigt vad jag tkr om skolan
måste nog fundera lite.
Nu ska jag snart lägga mig och drömma om min goda hotell frukostbuffé
som jag äter till frukost, mumsi!
Pussen! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0